در سفر به شهرستان مهريز عنوان شد:

دل‌نگراني معاون عمراني استاندار از نابساماني ورودي شهر مهريز
به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد معاون عمراني استانداري يزد با سفر به شهرستان مهريز از ميزان پيشرفت پروژه‌هاي عمراني و مشكلات ترافيكي اين شهر بازديد كرد.

نبوي‌زاده در ابتداي اين سفر با حضور در شهرك صنعتي 196 هكتاري شهرستان مهريز ضمن بازديد از ميزان پيشرفت احداث واحدهاي صنعتي در اين شهرك، نحوه دسترسي اين واحدها را مورد ارزيابي قرار داد. وي سپس با حضور در ورودي شهر مهريز از ميزان پيشرفت پروژه‌ سامان‌دهي ورودي اين شهر بازديد كرد و از نزديك در جريان مشكلات مردم و كسبه اين منطقه، به دليل نابساماني‌هاي ايجاد شده در ورودي شهر قرار گرفت.

سپس،با حضور معاونت عمراني فاز اول و دوم بلوار شهداي خورميز شهرستان مهريز به بهره‌برداري رسيد. اين بلوار با هزينه‌اي بالغ بر يك ميليارد و هفتصد و پنجاه ميليون ريال و به طول دوكيلومتر توسط بنياد مسكن انقلاب اسلامي و با همكاري اداره راه و ترابري و شهرداري مهريز احداث گرديده است. اجراي فاز سوم اين پروژه به اعتباري با لغ بر دو ميليارد و سيصد ميليون ريال نياز دارد.
در ادامه اين سفر نبوي‌زداه با حضور در اداره راهنمايي و رانندگي مهريز از مدرسه ترافيك گلها بازديد كرد. اين مدرسه به منظور آموزش دادن قوانين و مقررات و تابلوهاي راهنمايي و رانندگي به كودكان و نوجوانان احداث گرديده است.
وي سپس از ميزان پيشرفت پروژه بزرگ فرهنگي، تفريحي و گردشگري غربال‌بيز بازديد به عمل آورد و از نزديك در جريان پيشرفت اين پروژه قرار گرفت.
بازديد از ميدان امام حسين (ع)، بلوار وليعصر، بلوار هفتم تير، ميدان معلم و چندين پروژه عمراني ديگر از ديگر مواردي بود كه در سفر معاونت عمراني استانداري به شهرستان مهريز صورت پذيرفت.
نبوي‌زاده سپس با حضور در فرمانداري مهريز با اشاره به نزديكي ايام نوروز و نابساماني كه در ورودي شهرستان مهريز ايجاد شده است گفت: مسئله ورودي شهر مهريز نه تنها به عنوان يك مشكل براي شهر مهريز، بلكه به عنوان معضلي براي كل استان مطرح است كه بايد هر چه سريع‌تر و براساس راهكارهايي منطقي و قابل‌اجرا براي آن چاره انديشي شود.

وي در ادامه با ارائه راهكارهايي به منظور حل اين معضل، همكاري بيشتر مسئولان اين شهرستان را براي رفع اين مشكل خواستار شد و براي ارائه هر گونه كمكي به منظور رفع نابساماني ورودي شهر مهريز اعلام آمادگي كرد. در ادامه اين جلسه پيرامون پروژه عمراني غربال‌بيز و ساير پروژه‌هاي عمراني و ترافيكي شهرستان مهريز بحث و گفتگو شد و براي رفع مشكلات آنها تمهيداتي انديشيده شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا